user voiceお客様の声

powered by Google

ローカルガイド

2026年06月13日

神戸牛がめちゃくちゃ美味しかったです! うみさん、しずかさんの気遣い、気配りが心地良く、素敵な時間を過ごさせていただきました✨ (Translated by Google) The Kobe beef was incredibly delicious! Umi-san and Shizuka-san's thoughtfulness and consideration made me feel so comfortable, and I had a wonderful time ✨
予約 Reservation
Translate